Tuesday 21 September 2010

Imperfection beautify people



hi :) pernah tak rase sangat inferior dgn diri sendiri? like saya gemuk, gigi saya besar, saya xpandai, saya xcantik, saya tak kaya, saya itu saya ini saya lalalalalala;p heh.

yep. saya satu ketike dulu sangat la inferior dengan diri sendiri, tp bile dah makin besar dengan gembire macam dah pandai pikir sendirikan..m not that bad pun, teehee;) jadi sekarang bila jumpe kawan2 yang sangat suke rendah diri macam sangat geram taauuu!!

pleaseee janganlaa ade minded yang your imperfection tu akan halang your need and desire..jangan jangan jangan!!tamo tamo tamo:(

sebab sometime we are remembered because our imperfection tu kan;) your beautifully imperfection will make the other person perfect:)

lebiu peeps:)

No comments:

Post a Comment